Web Analytics
«Ταΰγετος»: Το παραδοσιακό μαγαζάκι του κυρ Βασίλη στην Άρνα Λακωνίας.

About Me

«Ταΰγετος»: Το παραδοσιακό μαγαζάκι του κυρ Βασίλη στην Άρνα Λακωνίας.

 


Όταν μιλάμε για Ταΰγετο αμέσως το μυαλό και η σκέψη μας πηγαίνει στον άνθρωπο που πρώτος εκτίμησε την ομορφιά, την λεβεντιά και τις αρετές του μεγάλου βουνού της Λακωνίας που με τα διαδοχικά του χάσματα χωρίζει την Μάνη σε ανατολική και δυτική: Τον μεγάλο μας ποιητή  Νικηφόρο Βρεττάκο που έμελλε να γράψει δεκάδες ποιήματα για το

μεγάλο βουνό της Πελοποννήσου. Διαβάστε ένα από αυτά:

Ο ΤΑΥΓΕΤΟΣ ΚΑΙ Η ΣΙΩΠH

Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος: όπως η κόρφος της μητέρας μου.

Με πότισε γαλάζιο, αψύ αίμα, ήλιο και πράσινο

ως να μου δέσει την ψυχή όπως την πέτρα του

ως να χαράξει στην καρδιά μου τις βαθιές χαράδρες του

να σχηματίσει μες στη ζωή μου δώδεκα κορφές

να βγαίνω απάνω με μοναδικό μου όνειρο τον ήλιο. Με δίψα μου μοναδική τον ήλιο.

Δίψα βαθιά σαν ωκεανό,

ψηλότερη κι απ’ το φεγγάρι.

Δίψα που να την λυπηθεί ο Θεός!

Γύρω τριγύρω στην καρδιά μου τα γεράνια στέφανα των γκρεμνών του

ρωγμές για ζώα, νεροσυρμές ελάτια κι αγριοπερίστερα.

Κ’ ένας αητός απάνω μου να σπαθίζει τα σύννεφα.

Κ’ ένας αητός απάνω μου να σκάφτει τις βροντές

Ζητώντας να ‘βρει μέσα τους ένα σπινθήρα!

Έτσι μου στάθηκε ο Ταΰγετος όσο να γεννηθούνε

Τα δυο παιδιά του Θεού μέσα μου: η Ποίηση και η Αγάπη!

Νικηφόρος Βρεττάκος

Στο χωριό, λοιπόν, Άρνα Λακωνίας  υπάρχει ένα εκπληκτικό  μαγαζάκι ο «Ταΰγετος» , διακοσμημένο με παραδοσιακά εργαλεία-αντίκες των νοικοκυραίων μιας άλλης αξέχαστης εποχής. Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αποτελεί ένα μικρό μουσείο της λαογραφίας ενός τόπου όπως είναι η Μάνη.

Ο  κυρ Βασίλης ο Αθανασάκος με απόλυτη επιμέλεια και μεράκι είναι ο διακοσμητής και είναι ο ίδιος που πουλάει φυτά και βότανα βγαλμένα μέσα από τα σπλάχνα του Ταϋγέτου. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο Ταΰγετος παράγει 29 είδη φυτών και βοτάνων, γεγονός που δεν απαντάται πουθενά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Τον κύριο Βασίλη Αθανασάκο μπορεί να τον βρει κάποιος για παραγγελίες σε φυτά, βότανα, λάδι , μέλι και πολλά αρωματικά φυτά, μέσα από την καρδιά του Ταϋγέτου ,στο τηλέφωνο 6974225986. 

Να σημειωθεί ότι τα προϊόντα του , μπορεί κάποιος να τα αγοράσει μέσα σε ειδικά διακοσμημένα παραδοσιακά καλαθάκι σε στυλ ειδών δώρου και μάλιστα σε πολύ χαμηλές τιμές.


Για την Όμορφη Μάνη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια